کد خبر: 1220438
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
مسعود پزشکیان عنوان کرد

جوان آنلاین: اگر قرار باشد افرادی که در روز‌های گذشته، اظهارات غیراخلاقی و غیرمنطقی مطرح کردند در قامت ریاست مجلس قرار بگیرند، قطعاً ریاست آقای قالیباف منطقی‌تر به نظر می‌رسد. 
مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت: باتوجه به فضایی که در روز‌های گذشته به وجود آمده، به نظر می‌رسد که باید با آقای قالیباف در خصوص موضوع ریاست مجلس دوازدهم صحبت کرد. وی افزود: برای تصمیم‌گیری در رابطه با ریاست مجلس دوازدهم، باید از همه نظرات و دیدگاه‌ها استفاده کرد و نمی‌شود یکجانبه به مسئله نگاه کنیم. اگر قرار باشد افرادی که در روز‌های گذشته، اظهارات خیراخلاقی و غیرمنطقی مطرح کردند در قامت ریاست مجلس قرار بگیرند، قطعاً ریاست آقای قالیباف منطقی‌تر به نظر می‌رسد. او تأکید کرد: اینکه بیاییم هنوز از راه نرسیده و کار نکرده، فردی را نقد کنیم که کار‌های زیادی انجام داده است، منطقی نیست؛ افرادی که به قالیباف نقد می‌کنند، کجای مملکت را توانسته‌اند درست کنند؟
اظهارات پزشکیان از دو منظر قابل ارزیابی است؛ اول اینکه جریان اعتدالی در مجلس آینده به تنهایی از وزن قابل اعتنایی برای تأثیر‌گذاری بر ساختار هیئت رئیسه و مناسبات خانه ملت برخوردار نیست، لذا می‌کوشد که مطالبات خود را در تعامل با جریان اکثریت پیگیری نماید. دوم اینکه با مشاهده برخی ستیزه گری‌های دشمن پسند طی روز‌های گذشته، دریافته که راه هرگونه تعامل با آن‌ها بسته است و جریانی که خود را مدعی اعتدال می‌داند، عقلانیت سیاسی به او حکم می‌کند اگرچه با جریان غالب در مجلس همسویی ندارد، اما از میان آن‌ها به جریانی نزدیک‌تر شود که افراطی‌گری و تندروی در مواضع آن‌ها دیده نمی‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار